STANDARD 1 – Etică și integritate
- P.O. DIR. 10 – Abaterile disciplinare, cercetarea prealabilă și sancționarea personalului didactic și didactic auxiliar
- P.O. DIR . 16 – Desemnare consilier de etică
- P.O. DIR. 17 – Elaborarea codului de etică
- P.O.DIR. 18 – Semnalarea neregularităților
- P.O. DIR. 19 – Identificarea și gestionarea abaterilor
STANDARD 2 – Atribuții, funcții, sarcini
PS 02 Atribuții, funcții, sarcini
STANDARD 3 – Competența, performanța
- P.O. DIR. 11 – Evaluarea personalului
- Anexe (1-5) – Fișe de autoevaluare/evaluare
- P.O. DIR. 21 – Formarea continuă și dezvoltarea profesională a cadrelor didactice
STANDARD 4 – Structura organizatorică
PS 04 Structura organizațională
- P.O. DIR. 15 – Analizarea și stabilirea structurii organizatorice
STANDARD 5 – Obiective
- P.O. DIR. 13 – Stabilirea obiectivelor unității
- P.O. DIR .14 – Stabilirea și reevaluarea obiectivelor
STANDARD 6 – Planificarea
- P.O. DIR. 12 – Planificarea resurselor în vederea atingerii obiectivelor
STANDARD 7 – Monitorizarea performanțelor
PS 07 Monitorizarea performanțelor
STANDARD 8 – Managementul riscului
STANDARD 9 – Proceduri
- P.O.CON.01 – Elaborarea procedurilor operationale
- P.O. SEC. 04 – Evidența învoirilor și concediilor
- P.O. SEC. 02 – Întocmirea statelor de plată
- P.O. SEC. 05 – Elaborarea deciziilor
- P.O. SEC. 08 – Eliberarea adeverințelor
- P.O. BIB.02 – Achiziții publicații bibliotecă
- P.O. DIR. 08 – Activitatea comisiilor metodice
- P.O. DIR. 09 – Elaborarea ofertei CDȘ
STANDARD 10 – Supravegherea
STANDARD 11 – Continuarea activității
- PO. DIR. 02 – Învoirea personalului didactic
- PO. DIR. 22 – Modalitatea de desfășurare a activităților de pregătire a examenului E. N. 2020
STANDARD 12 – Informarea și comunicarea
PS 12 Informarea și comunicarea
STANDARD 13 – Gestionarea documentelor
- P.O. CON. 05 – Circuitul documentelor
- P.O.SEC.25 – Completarea condicii/fișelor de prezență
STANDARD 14 – Raportarea contabilă și financiară
- P.O.CON.02 – Procedura operationala privind Inventarierea elementelor de activ şi de pasiv
- P.O.CON.03 – Controlul intern privind activitatea de control financiar preventiv
- P.O.CON.04 – Organizarea şi conducerea contabilităţii
- P.O.CON.06 – Inregistrarea in contabilitate a imobilizărilor necorporale şi corporale
- P.O.CON.07 – Gestionarea materialelor şi a obiectelor de inventar
- P.O.CON.08 – Evidenţa contabilă a deplasărilor
- P.O.CON.09 – Efectuarea achizițiilor publice prin cumpărare directă
- P.O.CON.10 – Intocmirea situaţiilor financiare
- P.O.CON.11 – Controlul intern privind angajamentele bugetare
- P.O.CON.12 – Atribuirea contractelor de achiziţie prin cerere de ofertă
- P.O.CON.13 – Angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor
- P.O.CON.14 – Modul de completare a registrului jurnal
- P.O.CON.15 – Modul de completare a registrului cartea mare
- P.O.CON.16 – Modul de completare a registrului inventar
- P.O.CON.17 – Modul de completare a registrului de casă
- P.O.CON.18 – Arhivarea documentelor şi înregistrărilor
- P.O.CON.19 – Decontarea navetei cadrelor didactice
- P.O.CON.20 – Activitatea de recepţie a produselor
- P.O.CON.21 – Activitatea de organizare şi funcţionare a casieriei
- P.O.CON.22 – Venituri
- P.O.CON.23 – Decontare abonamente elevi care nu pot fi scolarizati in localitatea de domiciliu
- P.O.CON.24 – Decontare abonamente elevi scolarizati in localitatea de domiciliu
- P.O.CON.25 – Urmarirea si inregistrarea bunurilor si sumelor primite din donatii si sponsorizari
- P.O.CON.26 – Intocmirea si actualizarea registrului de riscuri pentru activitatea financiar – contabila
- P.O.CON.27 – Plata burselor
- P.O.CON.28 – Sistemul electronic de raportare a situaţiilor financiare din sectorul public FOREXEBUG
STANDARD 15 – Evaluarea sistemului de control intern/managerial